C-sportbloggen

Direktlänk till inlägg 19 maj 2014

Betyg till www.fotbolly.se

Av Crille - 19 maj 2014 16:56

Nu kommer jag ta fram motorsågen,   nej jag skojar bara  men jag kommer i detta inlägget dela ut kritik till sajten Fotbolly.  Jag hoppas verkligen ni som är upphovsmän för sidan kan ta min konstruktiva kritik.    Jag tycker det är jättebra ni finns och jag besöker ofta sidan men det finns mycket som inte är lika bra på sidan tyvärrr.

1 Det känns väldigt oseriöst ni klipper in vad som skrivs på lags hemsidor då ni inte har något eget att komma med.
Okej det finns säkert lag som skickar och önskar ni ska publicera det säger jag inget om.

Men själva grejen ser inte bra ut om jag får vara helt ärlig.  

Tycker ni ska ta en rejält titt på www.fotbollz.se och www.lokalfotbollen.nu.
Hittar ni någon inklippt artikel från något lag där?   Då lovar jag bjuda er på ett äpple till samtliga på fotbolly redaktionen.  

2 Ett bra tips ni går igenom eran sida totalt,   det finns så mycket som kan förbättras.
Länkarna som finns exempelvis:  Tror knappt att hälften av länkarna fungerar. 

3 Det är jättebra ni lägger ut videoklipp som jag lagt ut,   men det minsta man kunde kräva vore ju att ni kunde skriva vart ni tagit den ifrån.   Visst vem som helst som har länken kan ju lägga ut den på sin sida men Fotbolly
som ska vara seriösa borde inte göra så.

4 Snälla Fotbolly börja skriva lite själv istället bara för ta från klubbars hemsidor.  
Helt ärligt det ser inte bra ut när de flesta av artiklarna ni har på sidan är kopierade från klubbars hemsidor.

Som det är idag känns det som ni har någon som sitter och bevakar klubbarna hemsidor,  när nått nytt referat från en match läggs ut så lägger ni ut det på Fotbolly.

5 Det är inte bara negativt med Fotbolly,  stora plus ska ni ha för Johannes Thelin, Kristoffer Westerlund och Hasse Backlund.  Dessa förvärv höjer upp erat betyg.

6 Utmaningen:  trots Wästis leder utmaningen mellan Fotbolly vs Fotbollz så skriver Fotbolly ingenting om detta.
Fotbollz skriver varje vecka och göra snygga uppställningar för detta.
Utmaningen div 2 mellersta norrland skrev Fotbollz skriver varje vecka mycket om denna utmaningen.
Vad står på fotbolly om det?  ingenting.

7 Vill ni har mer konstruktiv kritik så får ni skicka ett privat mess till mig.  

Som det är just nu så är ni så långt efter Fotbollz och lokalfotbollen utvecklingsmässigt och innehåll.

Fotbollz och lokalfotbollen   får toppbetyg.    

Fotbollz har lyckas med något som höjer betyget man har fått klubbarna själva skriva på sidan.
lokalfotbollen:  jag säger bara Janne Persson det är min idol,   tänk han gör det mesta av jobbet med sin sida helt själv.   Det han gör är beundransvärt!


Om man ska jämföra Fotbolly, Fotbollz och lokalfotbollen med fotbollsserier.
Fotbollz och lokalfotbollen skulle spela allsvenskan medans Fotbolly fortfarande harvar i div 4.


Ingen skulle bli gladare än mig om Fotbolly rykte upp sig och snabbt avancerade uppåt.

Testet från ifjol: Fotbollz, lokalfotbollen och Fotbolly

Nästa gång bloggen gör ett liknande test hoppas jag Fotbolly kommer få högre betyg.

Syftet med den Konstruktiva kritiken som jag delat ut till Fotbolly,  är för jag gärna skulle vilja hylla sidan.
Fotbolly representerar ju Ångermanland...







 
 
Usling

Usling

30 maj 2014 07:29

Åter igen, tack för vänliga ord och omdömen gällande vår sajt! :-)


// thorbjörn
fotbollz.se

http://www.fotbollz.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Crille - 1 juni 2016 12:04

Tanken när jag flyttade min läsblogg till Google var att jag skulle fortsätta ha alla tipstävlingar/utmaningar här på denna bloggen.  Men eftersom det strular så kan jag helt enkelt inte ha några utmaningar alls här.Så ni som följer tipsutmaningar:  ...

Av Crille - 26 maj 2016 10:15


Det strular för mycket med denna bloggportalen just nu.   Så f.r.om idag kommer även tipset finns på min ordinarie blogg   Csportsbloggen   Tipsen div 2 norra norrland syd.Den oerhört intressanta utmaningen Csportsbloggen vs Niklas Lundberg forts...

Av Crille - 24 maj 2016 18:36


Det strular för mycket med denna bloggportalen just nu.   Så f.r.om idag kommer även tipset finns på min ordinarie blogg   CsportsbloggenDiv 2 mellersta norrland - Tipsen - omg 2 utmaningen 2016Tidigare vinnare:2016:  ?2015:  Csportsbloggen2014:  Han...

Av Crille - 21 maj 2016 08:33


Tipsen div 2 norra norrland syd.Mot alla odds förra säsongen så kammade Csportsbloggen hem utmaningen mot tre starka damtränare: Andersson, Nordenberg & Lundberg.Den oerhört intressanta utmaningen Csportsbloggen vs Niklas Lundberg fortsätter.Rätt res...

Av Crille - 21 maj 2016 05:56


Under säsongen 2016 kommer ni kunna följa en mycket intressant utmaning. Vem har egentligen bäst koll på Elittan?  C´sportsbloggen, av Fotbollz?   ReglerRätt resultat = 2pRätt tecken = 1pAssi IF - Alviks IK    Slutresultat 2-1Lördag 14:00IFK Åkullsj...

Presentation

Crile´s sportsblogg kommer gå igenom mycket sport + statistik och live-rapporterings.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Crille´s sportsbloggs gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards