C-sportbloggen

Direktlänk till inlägg 28 maj 2015

Utmaningen omg 5 - Tipsen - Div 2 Norra Norrland SYD

Av Crille - 28 maj 2015 17:16

Vad kan man säga om inledningen? Hägglunds coach leder mycket rättvist tävlingen.

Då jag tippar 6 andra serier också så kommer det endast bli tipsförslag,  dom gångerna jag har mera tid så kommer jag kommentera också.

Rätt resultat  =  2 poäng
Rätt tecken =  1 poäng



Mina tips


Torsdag 19:00

 

Hägglunds IoFK-MoDo FF 2-1
.

19:30

Spöland/Vännäs-Själevads IK 1-5
.

Lördag 14:00

Gimonäs UIF-Clemensnäs IF 4-1
.

Söndag 17:00


Umeå IK 2-Flurkmarks IK 4-1
.



Omgång 5:

Jag kommer inte ta fram motorsågen med det är ganska nära.  Helt ärligt
det är riktigt klent experterna på div 2 norra norrland syd inte ens kan skriva en enda kommentar.  Alltså hur kul är det ändå?   Då kan ju Fotbolly lika gärna fixa en tävling mot sina läsare.  

Tommie, Niklas och Peter alla tre riktigt duktiga tränare,   då tycker man iaf dom skulle skriva något.   Tror iaf Fotbollys läsare hade uppskattat iaf få kommentar från någon av experterna någon.  

Jag säger det igen denna trion är jätteduktiga tränare där får ni min fulla respekt och toppbetyg.  Men att ni inte kan klämma ur en enda kommentar någon gång är absoluta bottenbetyget.  

Intresset för serien ökar ju inte av tre tränare sätter ut vad man tror matcherna slutar.


Matcher med live-rapportering:

0


Utmaningen,  Div 2 norra norrland Syd  (Fotbollz vS Fotbolly)

Under säsongen 2015 kommer ni kunna följa en mycket intressant utmaning. 
Vem har egentligen bäst koll på div 3 mellersta norrland?   Fotbolly eller Fotbollz?


Ni kommer kunna följa vem som tippar serien bäst!

 
UTMANINGEN omg 5
                                              
 Lycka till Fotbollys tippare i premiär omgången!                                                                                             


RESULTAT omg 4
          
Kommer uppdatering ikväll        
 
                               


Sammanställning samtliga omgångar!        

Kommer uppdatering ikväll                    
                                        

VECKO Vinster


Omg 1: Peter Nordenberg
Omg 2: Alla
Omg 3: Peter Nordenberg
Omg 4:

  
                                          


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Crille - 1 juni 2016 12:04

Tanken när jag flyttade min läsblogg till Google var att jag skulle fortsätta ha alla tipstävlingar/utmaningar här på denna bloggen.  Men eftersom det strular så kan jag helt enkelt inte ha några utmaningar alls här.Så ni som följer tipsutmaningar:  ...

Av Crille - 26 maj 2016 10:15


Det strular för mycket med denna bloggportalen just nu.   Så f.r.om idag kommer även tipset finns på min ordinarie blogg   Csportsbloggen   Tipsen div 2 norra norrland syd.Den oerhört intressanta utmaningen Csportsbloggen vs Niklas Lundberg forts...

Av Crille - 24 maj 2016 18:36


Det strular för mycket med denna bloggportalen just nu.   Så f.r.om idag kommer även tipset finns på min ordinarie blogg   CsportsbloggenDiv 2 mellersta norrland - Tipsen - omg 2 utmaningen 2016Tidigare vinnare:2016:  ?2015:  Csportsbloggen2014:  Han...

Av Crille - 21 maj 2016 08:33


Tipsen div 2 norra norrland syd.Mot alla odds förra säsongen så kammade Csportsbloggen hem utmaningen mot tre starka damtränare: Andersson, Nordenberg & Lundberg.Den oerhört intressanta utmaningen Csportsbloggen vs Niklas Lundberg fortsätter.Rätt res...

Av Crille - 21 maj 2016 05:56


Under säsongen 2016 kommer ni kunna följa en mycket intressant utmaning. Vem har egentligen bäst koll på Elittan?  C´sportsbloggen, av Fotbollz?   ReglerRätt resultat = 2pRätt tecken = 1pAssi IF - Alviks IK    Slutresultat 2-1Lördag 14:00IFK Åkullsj...

Presentation

Crile´s sportsblogg kommer gå igenom mycket sport + statistik och live-rapporterings.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Crille´s sportsbloggs gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards