C-sportbloggen

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Crille - 7 maj 2015 21:18

Jajjemän det blir en utmaning även för div 2 norra norrland SYD Damer.
Denna serien kommer inte vara en serie jag kommer ha möjlighet följa lika mycket som förra säsongen men jag kommer ändå försöka utmana Fotbollys Tommie Andersson, Peter Nordenberg och Niklas Lundberg,

Då jag tippar 6 andra serier också så kommer det endast bli tipsförslag,  dom gångerna jag har mera tid så kommer jag kommentera också.

Rätt resultat  =  2 poäng
Rätt tecken =  1 poäng



Mina tips


Lördag 14:00

 

Gimonäs UIF-Umeå IK FF 2   2-1
.

Avspark 14:30

Clemensnäs IF-Flurkmarks IK 2-1
.

Avspark: 15:00

Hörnsjö IF-Själevads IK 0-6
.

Avspark: 16:00


Hägglunds IoFK-Spöland/Vännäs  2-1
.



Premiär omgången:

Jag kommer självklart försöka utmana Fotbollys: Tommie Andersson, Peter Nordenberg och Niklas Lundberg.



Matcher med live-rapportering:




Utmaningen,  Div 2 norra norrland Syd  (Fotbollz vS Fotbolly)

Under säsongen 2015 kommer ni kunna följa en mycket intressant utmaning. 
Vem har egentligen bäst koll på div 3 mellersta norrland?   Fotbolly eller Fotbollz?


Ni kommer kunna följa vem som tippar serien bäst!

 
UTMANINGEN omg 1
                                  
 Lycka till Fotbollys tippare i premiär omgången!                                                                                             


RESULTAT omg 1
              
 
 
                               


Sammanställning samtliga omgångar!        

 
                                        

VECKO Vinster


Omg 1: Peter Nordenberg
Omg 2: ?

  
                                          


Av Crille - 7 maj 2015 21:07

Blir en hel del live-rapportering även denna helg!


Lördag 9 maj -  matchstart.kl.12:00

 

Söndag 10 maj -  matchstart.kl.13:00
 


Söndag 10 maj -  matchstart.kl.18:00
 

Klicka matchen för komma till live-rapportering.

Presentation

Crile´s sportsblogg kommer gå igenom mycket sport + statistik och live-rapporterings.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Crille´s sportsbloggs gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards