C-sportbloggen

Direktlänk till inlägg 8 maj 2015

Div 3 mellersta norrland - Tipsen - omg 3 utmaningen 2014

Av Crille - 8 maj 2015 00:19

Jajjemän det blir en utmaning även för div 3 mellersta norrland 2015.
Denna serien kommer inte vara en serie jag kommer ha möjlighet följa lika mycket som förra säsongen men jag kommer ändå försöka utmana Fotbollys Mats Falck.
Fotbolly är ju också regerande mästare!

Då jag tippar 6 andra serier också så kommer det endast bli tipsförslag,  dom gångerna jag har mera tid så kommer jag kommentera också.

Rätt resultat  =  2 poäng
Rätt tecken =  1 poäng



Mina tips

Frösö IF-Brunflo FK 1-1
Missade tippa


Fredag 15:00

 

Röbäcks IF-Sandviks IK 1-2
.

Lördag 12:00

Kubikenborgs IF-Spöland/Vännäs 3-1
.

Avspark 15:00

IFK Timrå-Friska Viljor 1-2
.

Söndag 13:00


Gottne IF-IFK Umeå 2-1
.


Alnö IF-Kramfors Alliansen 0-3
.

Andra omgången:

Jag kommer självklart försöka utmana Mr Gottne Mats Falck.



Matcher med live-rapportering:

Sandviks IK-Frösö IF


Utmaningen,  Div 3 mellersta norrland  (Fotbollz vS Fotbolly)

Under säsongen 2014 kommer ni kunna följa en mycket intressant utmaning. 
Vem har egentligen bäst koll på div 3 mellersta norrland?   Fotbolly eller Fotbollz?


Ni kommer kunna följa vem som tippar serien bäst!

 
UTMANINGEN omg 3
                         
 Lycka till Fotbolly andra omgången!                                                                                             


RESULTAT omg 2

                   
C´Sportsbloggen     = C´Sportsbloggen

Fotbolly     = Mats Falck

 
                               
Kommenter senaste omgången:
Falck/Fotbolly tar ledningen efter omgång 1


Så gick tipsen i helgen
Korrekt tippade matcher:  Fotbollz 0 - Fotbolly 0
Antal rätta tippade tecken:  Fotbollz 2Fotbolly 3


Sammanställning samtliga omgångar!        
                                           
VECKO Vinster


Fotbolly
2
csportsbloggen 0

  
                                          


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Crille - 1 juni 2016 12:04

Tanken när jag flyttade min läsblogg till Google var att jag skulle fortsätta ha alla tipstävlingar/utmaningar här på denna bloggen.  Men eftersom det strular så kan jag helt enkelt inte ha några utmaningar alls här.Så ni som följer tipsutmaningar:  ...

Av Crille - 26 maj 2016 10:15


Det strular för mycket med denna bloggportalen just nu.   Så f.r.om idag kommer även tipset finns på min ordinarie blogg   Csportsbloggen   Tipsen div 2 norra norrland syd.Den oerhört intressanta utmaningen Csportsbloggen vs Niklas Lundberg forts...

Av Crille - 24 maj 2016 18:36


Det strular för mycket med denna bloggportalen just nu.   Så f.r.om idag kommer även tipset finns på min ordinarie blogg   CsportsbloggenDiv 2 mellersta norrland - Tipsen - omg 2 utmaningen 2016Tidigare vinnare:2016:  ?2015:  Csportsbloggen2014:  Han...

Av Crille - 21 maj 2016 08:33


Tipsen div 2 norra norrland syd.Mot alla odds förra säsongen så kammade Csportsbloggen hem utmaningen mot tre starka damtränare: Andersson, Nordenberg & Lundberg.Den oerhört intressanta utmaningen Csportsbloggen vs Niklas Lundberg fortsätter.Rätt res...

Av Crille - 21 maj 2016 05:56


Under säsongen 2016 kommer ni kunna följa en mycket intressant utmaning. Vem har egentligen bäst koll på Elittan?  C´sportsbloggen, av Fotbollz?   ReglerRätt resultat = 2pRätt tecken = 1pAssi IF - Alviks IK    Slutresultat 2-1Lördag 14:00IFK Åkullsj...

Presentation

Crile´s sportsblogg kommer gå igenom mycket sport + statistik och live-rapporterings.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Crille´s sportsbloggs gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards