C-sportbloggen

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Crille - 11 juni 2014 15:49

Live-rapportering är det största delen av mitt inlägg kommer att handla om!

Konstruktiva kritiken jag delade ut till Fotbolly tidigare var ju för jag önskar
man ska börja jobba mer som sina konkurenter.  Bla.  lokalfotbollen.nu och fotbollz.se

Det är kanske dags för lite förnyelse på sidan?    Sidans design och upplägget är exakt detsamma
som när sidan en gång skapades.    Det är ingen mening bry sig för mycket om detta,   då man inte är intresserad
närma sig sina konkurenter.   Klipp och klistra känns inte speciellt seriöst,   är ganska säker klubbarna tappar besökare på detta. 

Då jag åker med Sollefteå GIF på många borta arenor så får jag ju höra vad klubbarna tycker om den rapporteringen
som fotbolly erbjuder.  Dom jag har pratat med gillar det inte pga deras rapportering är inte anpassad för fotboll.
Det går inte skriva eller lägga in speciellt mycket på deras rapportering.

Förstår inte varför klubbar som redan har live-rapportering ska TVINGAS rapportera även på fotbolly.
Everysport.com som Sollefteå GIF live-rapporterar ifrån är mycket mer användarvänligt och ett tydligare rapporterings-verktyg.  Det går klicka fram resultat från tidigare möten,   man ser serietabellen och resultat från samma sida som man rapporterar från.  På Fotbollys cuponline måste man klicka en massa för kunna följa samma sak som man kan se på samma sidan hos everysport.

Samt så kan klubbarna göra reklam för sina matcher via en s.k puff på sin hemsida.   Klubbarna har även möjlighet sälja sin egen reklamplats på matchsidan.  Ni kan kolla in matcher Frösö IF live-rapporterat via everysport så förstår ni vad jag menar.

Jag vet Fotbolly betalar till cuponline för detta kassa rapporteringsverktyget som ej är anpassat för fotboll.
Att det inte kostar klubbarna något att använda,  men det gör ju inte everysport.com heller + där har klubbarna möjlighet tjäna lite pengar på sin live-rapportering istället. 








Presentation

Crile´s sportsblogg kommer gå igenom mycket sport + statistik och live-rapporterings.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Crille´s sportsbloggs gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards